اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌من|سازمان سنجش امکان ارسال اطلاعات جدید برای تمدید مجدد ثبت نام کنکور را ندارد

برخی داوطلبان کنکور خواستار فراهم آوردن فرصتی برای ثبت‌نام مجدد و با تاخیر آزمون سراسری شدند که رئیس سازمان سنجش گفت: پس از مهلت مقرر ثبت نام، اطلاعات داوطلبان به بایگانی سیستم‌ها منتقل می‌شود و پس از اتمام مهلت ثبت نام دیگر فرصتی برای ارائه اطلاعات مجدد نیست.

فارس‌من|سازمان سنجش امکان ارسال اطلاعات جدید برای تمدید مجدد ثبت نام کنکور را ندارد

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ کاربران سامانه فارس من که به دلایلی در موعد مقرر ثبت‌نام کنکور موفق به ثبت نام نشدند، با ثبت درخواست در این سامانه خواستار فراهم شدن مهلت مجدد ثبت نام از سوی سازمان سنجش شدند.

سردبیر سوژه فارس من که این درخواست را ثبت کرده است، می‌گوید: تعدادی از داوطلبان کنکور سراسری هر کدام به دلایلی موفق به ثبت نام در کنکور در موعد مقرر نشده‌اند، به طور مثال دلیل من این بود که تصادف کردم و بیش از یک ماه بیهوش بودم بنابراین نتوانستم ثبت‌نام را در موعد مقرر انجام دهم، حتی شرایط خانواده هم به صورتی نبود که بتوانند ثبت‌نام من را انجام دهند بنابراین از ثبت نام کنکور جا ماندم؛ داوطلبان دیگری هم شرایطی مانند من دارند.

وی با بیان اینکه در صورت جا ماندن از کنکور یک سال عمر ما نابود می‌شود، می‌گوید: هر سال ثبت نام با تاخیر با هزینه بیشتری انجام می‌شود ما می‌خواهیم که امسال هم به ما فرصت ثبت نام دهند.

 

* رئیس سازمان سنجش: امکان فرصت مجدد برای ثبت نام نیست

خواسته کاربران فارس من را با عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش مطرح کردیم؛ پورعباس نیز در پاسخ به این خواسته داوطلبان کنکور می‌گوید: پس از مهلت مقرر ثبت نام ما اطلاعات را به بایگانی سیستم‌ها منتقل می‌کنیم و پس از اتمام مهلت ثبت نام دیگر فرصتی برای ارائه اطلاعات مجدد نیست.

وی می‌گوید: البته برای ثبت نام آزمون سراسری ۴ بار تمدید مهلت داشتیم و بارها هم اطلاع‌رسانی شد که پس از پایان مهلت ثبت‌نام امکان ثبت‌نام مجدد دیگر وجود ندارد.

به گزارش فارس، طبق اعلام قبلی، آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه ۸ تا ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱ بدون فرصت مجدد برای ثبت نام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول